دختر آریایی ما

پاییز هزار رنگ

سه شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۱۰ ق.ظ

سلام مامان جون،سلام مامان جونم


عزیز دلم،نفسکم،زندگیه مامان دوستت دارم ،خیلی دوستت دارم.

تابستون پر از تاب و سرسره و الاکلنگ  ماهم داره تموم میشه و به روزاهای خنک و کوتاه مهر دوست داشتنیمون نزدیک میشیم. خدارو شکر که توی این گرما و این پارک رفتن هر روزه مریض  جدی نگرفتی.

روزهای خوب ما شکر خدا با وجود تو داره سپری میشه و هر روز شیرینتر از قبل میشه.دیگه تو خونه تنها نیستم. از صبح که چشمام رو باز میکنم صورت ماهت رو میبینم . میگم خدایا شکرت که یه صبح دیگه کنار عشقم از خواب بیدار شدم.

بعدش دیگه حرف زدنمون شروع میشه تاااااااااااااااااااااااااا شب!!!! کاملا باهم صحبت میکنیم. سوال وجوابهایی که تمامی ندارن!!!یکی از تکراری ترینش اینه:

مامان  دون (جون) توجایی(کجایی)؟؟؟بیلا(بیا) اینجا بیدین(بشین)

اینم جواب من:

مامان جون بزار ظرفرو بشورم! صبر کن ناهار درست کنم. میام!!

فقط با این ترفنده که میشه از بازی "دالی دیدیدی" خلاص بشم!!

روزی 1-2 بار هم باید با دایی علی و مامانی و احمت صحبت کنی!گاهی وقتا میام میبینیم 7-8 دقیقه داری صحبت میکنی!!


اولین سی دی کارتون رو هم خریدی بگو چی؟؟ پت و مت. منه بیچاره هم باید مثه قرص انتی بیوتیک روزی  3 مرتبه نگاش کنم به خاطر تو!!


وتنها موضوعی که من رو نگران میکنه وابستگی شدید و غیر عادیت به من هست. دیگه با باباهم بیرون نمیری . وقتی میگم با بابا برو پارک با غصه و چشمای نگران نگاه میکنی و میپرسی مامان میاد؟؟؟؟قربون چشمای خوشگلت برم مامانم


نمونه اش همین الان. تا چشمات رو باز کردی دیدی من کنارت نیستن خوابالو خوابالو اومدی تو اتاق. بعدش کنارت خوابیدن و تو بازوم رو گرفتی و خوابیدی.نفسمی مامان.


 راستی یه خبر خیلی خوب. داری دختر عمه میشی!! خدا میدونه وقتی فهمیدم دایی ایمان داره بابا میشه چقدددددددددر خوشحال شدم. خدارو شکر که هستم و داره روزهای خوب رو میبینم. خدا بهشون یه دردونه سالم بده وخودشون هم سلامت باشن و ازلحظه لحظه زندگیشون لذت ببرن.امین


خیلی دوست داشتیم(من و بابایی)که امسال برات یه تولد حسابی تو خونه خودمون بگیریم اما هنوز قسمت نشده که خونه بخریم. اینم یه مدل سردرگمیه دیگه. اما شکر که تنمون سالمه.

 اما کادو تولدت سرجاشه عزیزکم.

دعا میکنم پست بعدی رو از خونه جدید بزارم.






  • مامان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی